top of page

הנה 10 רעיונות עבור הקמפיין הבא שלך בשיווק בדוא"ל


שיווק בדואר הוא אפיק מרכזי בתחום השיווק הדיגיטלי. שלא כמו מגמות שיווק אחרות שבאות והולכות, שיווק בדוא"ל נשאר מקור יציב של תנועה והמרות.

משווקים דיגיטליים יודעים את העוצמה של שיווק בדוא"ל והדרך שבה הוא יכול לספק תוצאות בעלויות נמוכות יותר מאשר ברוב הערוצים האחרים. רובנו כבר עושה שיווק בדוא"ל כל כך הרבה זמן, ואנחנו יודעים שזה יכול להיות קשה, לפעמים, כדאי לקבל השראה ורעיונות חדשים בתחום זה בשביל להפוך את השיווק שלנו ליעיל יותר. עם הזמן מסעות פרסום הופכים להיות שטוחים, התוכן הופך להיות מיושן ולא רלוונטי, ואז הביצועים של השיווק דוא"ל שלנו מתחילים לסבול. כדי למנוע את זה, אתה חייב כל הזמן לחדש ולפתח את קמפיין השיווק שלך. כדי לעזור להתניע מחדש את הקמפיין שלך רכזנו עבורך 10 רעיונות שיעזרו לך לשפר את מסע הפרסום הבא שלך בדוא"ל.

1. התאמה אישית

נראה כאילו כולם מחפשים דרכים להתאים אישית את חוויות האינטרנט של המשתמשים שלהם. בעוד התאמה אישית של תוכן האתר יכולה להיות משימה מורכבת ומרתיעה, התאמה אישית של תוכן הדוא"ל היא פשוטה למדי בהשוואה. אין שום סיבה לא להתאים אישית את הודעות הדוא"ל שלך לפחות במידה מסוימת. אתה יכול לעשות זאת באופן פשוט כמו לכלול את שם המשתמש בשורת הנושא של הדוא"ל, או באופן מעמיק יותר כמו התאמה אישית של התוכן, ההצעות, וזמני ההפצה עבור קבוצות משתמשים ספציפיות.

2. לכלול במייל תוכן וידאו

הצגת תוכן וידאו בהודעות האימייל שלך מגבירה את התעניינות של המשתמש ואת מעורבותו בתוכן. סרטונים עוזרים להודעות שלך לשפר את הביצועים, והדוא"ל יכול לעזור לתוכן הווידאו שלך להגיע לקהל רחב יותר. זהו מצב בו כולם מנצחים.

3. לכלול GIF

דרך נוספת שתסייע לך לשפר את הנופך החזותי של הודעות הדוא"ל שלך היא לכלול GIFs אנימציה כחלק מהעיצוב שלהם. אנימציות הן דרך אמינה ללכוד את תשומת הלב של המשתמש כאשר הוא פותח את הדוא"ל שלך. הגיף או האנימציות יכולים גם להיות כלולים בתוך אסטרטגיית השיווק שלך כדי למשוך תשומת לב לתוכן חשוב או אלמנטים בתוך הגוף של הדוא"ל.

4. דגש על נטישת עגלות (לוקחים שהולכים לאיבוד בדרך)

הקטן את המכירות שאבדו או את הנטישה של האתר שלך על ידי מיקוד של הודעות הדוא"ל לגולשים שנטשו את האתר. הודעות דוא"ל המכוונת לקהל הגולשים שנטש לך יסייעו להחזיר את העסק שלך ואת מכירות המוצרים שלך חזרה למחשבה של המשתמש. הטבות חוזרות על המוצר ו / או הצעת תמריץ להשלמת המכירה (משלוח חינם, דוגמאות חינם, ייעוץ ללא תשלום, או ניכיון או ניסיון ללא תשלום של השירות שלך) יכולו לסייע לך לזכות בחזרה בלקוחות, שלולא הקמפיין שלעולם לא היו חוזרים.

5. שיפוץ הודעות דוא"ל של עסקאות

מיילים של עסקאות הם הגיבורים הבלתי מוכרים של שיווק בדוא"ל. אמנם מיילים אלו הם לא בהכרח החלק הכי מרגש או חדשני של קמפיין דוא"ל, אך הם עדיין מרכיב קריטי להצלחה. הודעות דוא"ל של עסקאות עוזרות להגדיר וליצור מערכת יחסים עם הלקוח או המנוי שלך. הלקוחות גם סומכים על הודעות דוא"ל של עסקאות כדי לעדכן אותם לגבי מידע חשוב, כגון סטטוס הזמנה, החזרות והחלפות וענייני חיוב. אבל רק בגלל שהמטרה של הדוא"ל העסקה היא להקנות מידע, זה לא אומר שזה לא יכול גם להציג את אישיות המותג. אם חלף זמן מה מאז שהחזרת את הודעות האימייל של העסק שלך, כדאי לשפץ אותן, לבצע אופטימיזציה לתפקוד ולצורה שלהן.

6. סוגי תמונות בדיקה

זה רעיון טוב לבדוק כמה אלמנטים שונים ורבים של הודעות הדוא"ל שלך ככל האפשר (לא בבת אחת, כמובן!). אחד המקומות הטובים להתחיל בהן הוא התמונות שיש בהודעות. זה קל לבדוק את התמונות ולא לתת הרבה מחשבה אילו סוגים של תמונות בסופו של דבר יובילו לביצוע הטוב ביותר של הקמפיין. לדוגמה, האם יש הבדל בתגובת המשתמש לתמונות של מוצרים בשימוש לעומת מוצרים בכוחות עצמם? מה בין תמונות של מודלים לעומת לקוחות אמתיים? צילום לעומת איור? התנסה בסוגים שונים של תמונות כדי למצוא את התמונות המתאימות ביותר למסעות הפרסום שלך.

7. הצג הוכחה חברתית

אין שיווק טוב יותר מאשר המלצות מפה לאוזן. קח את דוא"ל השיווק שלך לשלב הבא על ידי שימוש בו כדי לקדם תגובות נלהבות מלקוחות בפועל. עדויות אותנטיות של לקוחות יכולים להיות משולבות היטב התוך הודעות דוא"ל שמכוונות ללקוחות שנטשו, בתוך הודעות דוא"ל של עסקה שנשלחו מוקדם בתהליך המנוי.

8. יצירת הרגלים

הפוך את המשתמשים שלך לקהל מרוכז ומעורב, על ידי כך שתלמד אותם לאיזה סוגי תוכן לצפות ומתי לצפות להם – על ידי פודקאסטים. אמצו את הטקטיקה הזאת לשם שמירה על קהל שמחכה לכם שבוע אחרי שבוע - פרקים חדשים משוחררים על פי לוח זמנים מוגדר ומשתמשים רבים מוכנים ומחכים, מקשיבים לפרק ה​​חדש ברגע שהוא עולה לאוויר והופך להיות זמין עבורם. אם התוכן שלך מעניין וההפצה שלך היא משהו שניתן לסמוך עליו, משתמשים יבואו ויצפו לקבל את הדוא"ל שלך. הם עשויים אפילו להתחיל באופן פעיל לצפות לרגע בו התוכן שלך יגיע לתיבת הדואר הנכנס שלהם.

9. יישום תכנית הפניה

תכנית הפניה היא דרך יעילה לגרום למשתמשים להפיץ את המוצרים שלך בשמך. ברור שתוכניות ההפניות צריכות להיות מוצגות באמצעות האתר שלך, אך עליך לקדם אותן באמצעות הדוא"ל, להשתמש בדוא"ל כאמצעי להפניה, ולכלול תזכורות הפנייה בדוא"ל של העסקאות שאתה כבר שולח.

10. עבור שוב על הפילוח שלך

כמה מעודכן פילוח רשימת הלקוחות שלך? האם הפילוח שלך משרת את צורכי ההפצה שלך היטב, או האם יש תכונות אחרות של משתמשים שיהיו עבורך שימושיות יותר ושאתה יכול להתמקד בהן? חשוב לשמור על רשימות התפוצה שלך ועל פילוח ממוקד על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר ממסעות הפרסום שלך בדוא"ל. אפשר לבצע פילוח עצמי למשתמשים באתר בעת ההרשמה שלהם לאתר שלך על ידי כך שתבקש מהם מידע על עצמם, וכן על סוגי התוכן או המוצרים שהם מעוניינים בהם ביותר.

דוא"ל הוא ערוץ רב עוצמה עם פוטנציאל לספק המרות בעלות נמוכה יחסית. עם זאת, כדי לראות תוצאות, אינך יכול לאפשר לקמפיינים שלך להיות בינוניים או לא ממוקדים. תוכן חדשני ואספקה ​​מהימנה הם המפתח לשמירת המשתמשים עם עניין במותג שלך למרות הרעש והעומס שנוצר בחלל הדיגיטלי.

bottom of page