top of page

5 דרכים להשתמש בבוטים של מסנג׳ר עבור העסק שלך

האם הלקוחות שלך משיבים לך לשאלות, מעירים לך הערות או מתלוננים עלייך בפייסבוק?רוצה להפוך את האינטראקציות הנפוצות ביותר עם הלקוחות שלך לאוטומטיות?לקוחות מצפים לקבל תגובות במהירות הבזק של מעסקים שפעילים בפייסבוק. חלונות צ'אט יכולים לעזור לך לספק את התשובה הנכונה ברגע הנכון לכל שאלה של כל לקוח.

במאמר זה, תמצא חמישה סוגים של חלונות צ'אט בפייסבוק שהעסק שלך יכול לשלב אותם באופן בו הוא מתקשר עם לקוחות על מנת לספק להם שירות טוב יותר.

למה מומלץ להשתמש בחלונות צ'אט בפייסבוק?

מספר הולך וגדל של צרכנים פונים להודעות במדיה חברתית, כולל במסנג'ר של פייסבוק, ליצירת קשר עם עסקים עם שאלות, הערות ותלונות. אמנם יש כלים שיעזרו לך לנהל את הזרם של ההודעות מצד הלקוחות, אבל, לפעמים הם פשוט לא מספיקים, במיוחד כאשר משתמשים חברתיים רגילים לתגובה בזמן אמת ממך.חלונות הצ'אט של המסנג'ר של פייסבוק יאפשרו לך לספק באופן אוטומטי תגובות מידיות לצרכנים. חלונות צ'אט אלו יכולים לענות על שאלות בסיסיות כגון "מהי מדיניות ההחזרה שלך?" (למרות שהיא פורסמה בשלושה מקומות שונים באתר שלך), וכך הם משחררים את צוות שירות הלקוחות שלך לטפל בבעיות אחרות או בעיות חמורות יותר של לקוחות.

חלונות הצ'אט יכולים לספק מידע ושירות לקוחות בסיסי.נניח שאתה נציג שירות לקוחות בעסק קטן לעיצוב תכשיטים, ואתה מבלה שלוש שעות בכל יום ושולח ללקוחות מעקב אחר מידע שכבר קיבלו בדוא"ל. האפליקציה של חלונות הצ'אט יכולה לטפל במשימה זו עבורך.

אתה יכול לבנות חלונות צ'אט למגוון מטרות, כולל שירות לקוחות ושיווק תוכן.חלונות צ'אט מסוימים יכולים אפילו לספק שירותים אוטומטיים כמו עסקאות בנקאיות אלחוטית או לסייע ללקוחות להזמין כרטיסי נסיעה והם פשוט מסייעים לפשט את התהליך. זכור, קל לך לעשות את זה עבור הצרכנים ולאפשר להם לעבוד אתך, ובסופו של דבר תוכל להרוויח כך יותר כסף.חלונות הצ'אט הם בעלי ערך רב, וחלק מהערך הזה מגיע מהגמישות הרבה שלהם. כאשר אתה יוצר חלון צ'אט, אתה יכול להתאים את חלון הצ'אט שלך כך שהוא יתאים לאופי של העסק שלך, לצרכים של הלקוחות שלך, ולמגוון של מטרות נוספות.הנה חמישה חלונות צ'אט של המסנג'ר של פייסבוק שאתה יכול להגדיר, כאשר כל אחד מהם משרת מטרה ייחודית שיכולה להועיל לעסק שלך

1. ספק חוויות תוכן מותאמות אישית

עסקים מסוימים משתמשים בחלונות צ'אט כדי להתמקד אך ורק בתוכן; חלונות צ'אט יכולים לשמש כהרחבה של אסטרטגיית שיווק התוכן של העסק שלך. רובוטים אלה מטפחים קשרים עם לקוחות ומספקים ערך מידי ללא כל עבודה מצד המשתמש.

לדוגמה, חלון הצ'אט של אתר Whole Foods מיועד לסייע למשתמשים למצוא מתכונים חדשים. הם יכולים להזין בקשות כמו "מתכונים של מרק" כדי לדפדף בהצעות עבור סוגים שונים של ארוחות או מאכלים, או לעבור לסדרה של שאלות עבור מתכונים מותאמים אישית.

חלון הצ'אט של אתר Whole Foods מציע ערך באמצעות תוכן במקום למכור ישירות למשתמשים.

כאשר משתמשים לוחצים כדי להציג מתכון, חלון הצ'אט לוקח אותם למתכון באתר. זוהי דרך גאונית ליצור יותר תנועה של מדיה חברתית באתר מבלי שזה ירגיש מאולץ או יותר מדי כמו דואר זבל. באותו האופן תוכל לעזור ללקוחות למצוא תוכן רלוונטי ולספק טון של ערך.

שליחת משתמשים לאתר שלך מתוך חלון צ'אט יכולה להביא לך יותר תנועה ואולי יותר מכירות.

כאשר אתה יוצר חלון צ'אט כדי לספק תוכן מותאם אישית לקהל שלך, שים לב לשיטות המומלצות הבאות:

  • התייחס חלון הצ'אט שלך כמו שיווק תוכן. המכירה לא צריכה להיות המטרה העיקרית שלך, אך תוכל להשתמש בתוכן כדי לשלוח משתמשים לאתר שלך.

  • ודא שהאתר שלך מגיב לנייד.

  • הקפד ליידע את הלקוחות כיצד והיכן לפנות אליך אם הם זקוקים לעזרה נוספת, כולל בעיות בשירות לקוחות.

  • כלול תפריטים של גלישה במידת האפשר. כך קל יותר למשתמשים למצוא תוכן שמעניין אותם, גם אם הם לא יודעים בדיוק מה הם מחפשים. כולל תפריטי גלישה בחלון הצ'אט שלך כך תקל על המשתמשים למצוא את המידע שהם מחפשים.

2. ענה על שאלות נפוצות בנושא שירות לקוחות

אחד השימושים הפופולריים של חלונות צ'אט הוא לספק שירות לקוחות לגולשים. אם צוות שירות הלקוחות שלך נשאל את אותן השאלות שוב ושוב, חלונות צ'אט הם דרך מצוינת למענה על כמה שאלות כאלו. אתה רק צריך ללמד אותו מה לומר.

חלונות הצ'אט של דומינוס פיצה הם דוגמה טובה לכך. לקוחות יכולים להזמין פיצה ישירות מן הצ'אט ולעקוב אחר ההזמנה שלהם. "המסלול המסודר" הוא כלי שירות פשוט ויעיל ללקוח. תאר לעצמך כמה שיחות דומינוס פיצה מקבלים מלקוחות חסרי סבלנות שרוצים לדעת מתי הפיצה שלהם תגיע אליהם.

חלון הצ'אט של דומינוס פיצה מקל על הלקוחות לעקוב אחר ההזמנה שלהם. זה יכול להפחית באופן משמעותי את כמות השיחות המתקבלות בפיצרייה.

בעת יצירת חלון צ'אט של שירות לקוחות, בצע את שיטות העבודה המומלצות הבאות:

  • ודא שלקוחות יכולים לפנות לסוכן שירות לקוחות במידת הצורך. הצע שאלה "האם ענינו על השאלה שלך?", שיכולה להפנות משתמשים שעדיין עומדים בפני סוכן ממשי של שירות לקוחות

  • מספר טלפון חינמי יספק ללקוחות אפשרות להתחבר עם סוכן חי, שיכול להציע עזרה מותאמת אישית. תן למשתמשים לדעת מראש כי הם עובדים עם מערכת תגובה אוטומטית. אתה לא יכול להערים על אנשים לחשוב שהם מדברים עם אדם אמתי, במיוחד כשמדובר בבעיות שירות לקוחות.

  • אם אתה זקוק למידע אישי כדי לאמת את זהות המשתמש, הפנה את האדם לשירות לקוחות באמצעות האתר או מספר הטלפון שלך. לבקש מידע זה באמצעות המסג'נר של פייסבוק הוא בדרך כלל לא רעיון טוב מטעמי אבטחה.

3. ייעול רכישות מוצרים

אמנם אין בינה מלאכותית שיכולה להיות יעילה כמו איש המכירות המוכשר ביותר (לפחות לא עדיין), חלונות הצ'אט שנועדו למכור יוכלו לעזור לך להגדיל את כמות המכירות ולהגדיל את הרווח שלך. השתמש בחלונות צ'אט כדי להציג ללקוחות את המוצרים שהם מחפשים ולעבד מכירות פשוטות ביישום ההודעות של פייסבוק.

חלון הצ'אט עם מספר הטלפון נועד בעיקר עבור המכירה, הופך הזמנה של מוצרים דרך המסנג'ר לקלה עבור הצרכנים. חלון הצ'אט מבקש את שם הנמען, את מספר הטלפון ואת הכתובת למשלוח. לאחר מכן הוא ינחה את הלקוחות לבחור איזה סוג של מוצרים שהם מחפשים ומציג מוצרים רלוונטיים.

לקוחות יכולים בקלות לגלוש ולבחור מוצרים מחלון צ'אט עם מספר טלפון חינם.

כאשר משתמשים בוחרים פריט, חלון הצ'אט מבקש מהם לתזמן את המסירה ולספק פרטי חיוב. התהליך הוא פשוט וקל יותר מאשר לנסות לנווט באתר לנייד ולבדוק על הטלפון החכם.

לא רק לקוחות יכולים לבחור מוצרים, אך הם יכולים גם לתזמן את המשלוח ולהזין נתוני חיוב באמצעות חלון צ'אט זה.

הנה כמה טיפים ליצירת חלון צ'אט מוכר:

  • ודא שחלון הצ'אט שלך יכול לענות על שאלות נפוצות על מוצרים; זה יכול לעזור במכירות באופן משמעותי.

  • השתמש בחלון צ'אט המאפשר לך לקבל תשלומים באמצעות שירותים כמו פס או PayPal. פונקציונליות זו יכולה ליצור יותר מכירות מאשר רק שליחת אנשים לאתר שלך דרך הנייד.

  • תמיד שאל "האם אתה רוצה להסתכל על כל דבר אחר לפני שאתה משלם?", כי המשתמשים עשויים להיות מוכנים להסתכל ולרכוש פריטים נוספים.

4. לטפח קשרים באמצעות בידור

אם אתה רוצה לבנות ולטפח קשרים עם הלקוחות שלך, שקול לעצב את חלון הצ'אט שלך פשוט על מנת שהוא יבדר את הלקוחות שלך (בהנחה גישה זו מתאימה עם המותג שלך). משתמשים יכולים לבחור לקבל הודעות בעתיד ממך, ואתה יכול לשלוח עובדות כפיות, משחקים וכל תוכן שנועד רק לבדר אותם.

לדוגמה, המיקוד של חלון צ'אט בסגנון Trivia Blast מתמקד רק בבידור. ברגע שאנשים שולחים את ההודעה הראשונה שלהם, חלון הצ'אט שולח להם באופן קבוע הודעות אליהם עם הצעות משחק וקריאות לפעולה למשחק. משתמשים יכולים למיין את משחקי טריוויה לפי נושא וכמה משחקים והם אפילו מציעים את האפשרות "לראות איך זה עובד" או "לאתגר חבר", כך שהמשתמשים מזמינים גולשים נוספים לחלון הצ'אט.

חלון הצ'אט כמו חלון הטריוויה מתמקד במשחקים שהמשתמשים יכולים לשחק, בהם אבל החלון שומר על רמה גבוהה של אינטראקציה עם אפשרויות כמו "אתגר חברים" ו "לראות איך זה עובד."

זכור את הנקודות הבאות בעת בניית חלון הצ'אט למטרות בידור המשתמשים:

  • אם אתה מתכוון להגיע למשתמשים בעתיד, תמיד בקש מהמשתמשים להצטרף לחלון הצ'אט שלך לשם קבלת תוכן חדש; אחרת, ייתכן שיהיה לך משתמשים אומללים בין הידיים.

  • ודא שכל התוכן שלך מותאם לנייד.

  • השתמש הרבה בחלקי מדיה שאינם טקסט כמו קטעי וידאו ותמונות. ההודעות שלך צריכות להיות דינמיות ככל האפשר.

5. הצעה לשירותים מיוחדים

לעסקים רבים יש אפליקציות לנייד משלהם, שמציעות שירותים אוטומטיים, אך תוכל לעשות צעד נוסף על ידי יצירת חלונות צ'אט המציעים שירותים אלה באפליקציית מסג'נר עצמה.

חלון צ'אט שמאפשר העברת כסף כשירות היא אחת הדוגמאות הטובות ביותר של סוג זה של חלון צ'אט. משתמשים יכולים להשתמש בשירותים אוטומטיים כדי לשלוח כסף, לשלם עבור ניידים בינלאומיים בעודם בחו"ל, לבקש שערי חליפין, ולמצוא מיקומים אחרים עבור העברת כספים. כל השירותים הללו הם יעילים וקלים לשימוש. הצעת שירותים אוטומטיים באמצעות חלונות צ'אט יכול לשפר את העסק.

שים לב לשיטות המומלצות האלה בעת יצירת סוג צ'אט זה:

  • לספק תפריטים מוגדרים מראש, הניתנים ללחיצה כדי לנווט את השירותים האוטומטיים שלך. זה יהיה יפשט את התהליך ולהבהיר מה השירותים שאתה מציע.

  • עבור השירותים שהצ'אט שלך אינו יכול לטפל בהם, הפנה אנשים למקום המתאים באתר שלך, אם אפשר.

  • בדוק שירותים ביסודיות על סוגים שונים של התקנים לפני שחלון הצ'אט הזה הולך לעלות לאוויר.

Comments


bottom of page